У школи је урађено мање истраживање међу ученицима (од петог до деветог разред) о схватању креативности и могућностима њеног изражавања.
Бити креативан, за ученике у највећем броју случајева значи бити маштовит, имати добру идеју и знати нешто добро направити. На креативност ученике мотивише природа, рад неког другог, властита машта, музика,плес,похвала наставника и добра оцјена. Већи број ученика се изјашњава да су креативнији када су у групи него када раде сами. У групи су подстакнути идејама других ученика. Добра оцјена, коментари других који значе похвалу иду у прилог њихове креативности али и однос према властитом раду (свиђа ми се то што урадим). Што се тиче могућности да буду креативни, нижи разреди су задовољнији. У већем броју наводе да им је омогућено у школи да буду креативни за разлику од виших разреда који сматрају да не могу у потпуности да изразе креативност у школи.